Zespół Inwestycji i Zamówień Publicznych
Zespół Inwestycji i Zamówień Publicznych
pok. nr: 102, 104, 105, 107
Kierownik Zespołu - mgr inż. Katarzyna Krześniak
tel. 48- 38-15-061, 48-36-55-801 - wew. 233
e-mail: inwestycje@pzdp.radom.pl
Do zadań Zespołu Inwestycji i Zamówień Publicznych należy w szczególności:
- przygotowanie i przeprowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej progów, od których uzależniony jest obowiązek stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie planowania, prowadzenia i realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
- umieszczanie informacji w BIP;
- przygotowywanie procesu inwestycyjnego budowy lub przebudowy dróg powiatowych w celu uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
- prowadzenie procesu inwestycyjnego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
- zlecania wykonywania robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających;
- opracowywanie projektów planów rozwoju sieci drogowej oraz bieżące informowanie o tych planach organów właściwych do sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
- opracowywanie planów rzeczowo-finansowych budowy, przebudowy dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich;
- prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych;
- prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych i przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;
- sporządzanie informacji o drogach powiatowych i obiektach mostowych zlokalizowanych w ich ciągach oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad;
- przekazywanie informacji do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o przebiegu nowo wybudowanego kanału technologicznego;
- utrzymanie zieleni przydrożnej, w tym sadzenie i usuwanie drzew oraz krzewów;
- przeciwdziałanie niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy lub utrzymania dróg, jak np. wycinka drzew;
- nabywanie nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego prawa do tych nieruchomości;
- nabywanie nieruchomości innych niż wymienione w pkt 17 na potrzeby zarządzania drogami i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego do nich prawa;
- przygotowanie infrastruktury drogowej dla potrzeb obronnych oraz wykonywanie innych zadań na rzecz obronności kraju;
- pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji zadań zleconych przez Zarząd Dróg;
- obsługa informatyczna Zarządu Dróg;
- instalowanie, testowanie, aktualizacja i wdrażanie oprogramowania systemowego, narzędziowego i użytkowego;
- planowanie, wdrażanie i rozbudowa infrastruktury teletechnicznej oraz systemów informatycznych.
Informacja wytworzona przez:
Tomasz Ziętkowski , w dniu: 22‑09‑2016 08:30:38
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 08:30:38
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 08:30:38
Data ostatniej aktualizacji:
05‑11‑2024 14:37:57
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|