Sposób załatwiania spraw
W celu skierowania sprawy do Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Radomiu lub sprawdzenia etapu jej załatwienia należy skorzystać z poniższych informacji:
Godziny pracy PZDP w Radomiu:
Poniedziałek od 7.30 do 16.00
Wtorek-Czwartek od 7.30 do 15.30
Piątek od 7.30 do 15.00
Kancelaria: pok. Nr 104, ul.Graniczna 24, 26-600 Radom - przyjmuje korespondencję w godzinach pracy PZDP w Radomiu.
Skargi, wnioski i petycje związane z funkcjonowaniem PZDP w Radomiu są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46).
Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należy przesyłać na adres:
Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
ul.Graniczna 24
26-600 Radom
bądź składać w Kancelarii PZDP (w godzinach urzędowania) pok. Nr 104
Skargi i wnioski wnoszone faksem należy przesyłać pod nr (48) 365-58-01 wew. 231
Skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek.
Skargi i wnioski wnoszone w formie elektronicznej oraz poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą powinny spełniać określone wymagania
wymagania oraz metody dostarczania dokumentów elektronicznych zamieszczone są w zakładce ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA - przejdź
adres naszej skrytki odbiorczej: /pzdp/SkrytkaESP
Sprawy z zakresu udostępniania informacji publicznej załatwiane będą na zasadach opisanych w zakładce "Informacja publiczna".
Dyrektor PZDP w Radomiu
przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w pok. Nr 103, w poniedziałki w godz. od 10.00 do 12.00, lub po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania.
email: pzdp@tlen.pl tel.:48 3655801 wew. 231, 48 3653045 fax: 48 3655801 wew. 231 , w dniu: 12‑03‑2012 11:50:00
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|