Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych
Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych
pok. nr 110
tel. 48- 38-15-063, 48-36-55-801 wew. 234
e-mail: inzynieria@pzdp.radom.pl
Do zadań osoby zajmującej samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych należy w szczególności:
- zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych;
- sporządzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu;
- zatwierdzanie i przekazywanie do realizacji projektów organizacji oraz nadzór nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu z zatwierdzoną organizacją ruchu;
- prowadzenie ewidencji projektów zatwierdzonych organizacji ruchu;
- analiza i przetwarzanie danych dotyczących okresowych pomiarów ruchu;
- uzgadnianie tras przejazdu i wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych;
- wydawanie zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny;
- współpraca z Policją, zarządami dróg i kolei, organami zarządzającymi ruchem oraz innymi organami w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych i gminnych;
- przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z zatwierdzoną organizacja ruchu;
- opiniowanie w koncepcjach i projektach budowlanych geometrii dróg.
Informacja wytworzona przez:
Robert Bębenek
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl , w dniu: 22‑09‑2016 10:27:11
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl , w dniu: 22‑09‑2016 10:27:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 10:27:11
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 10:27:11
Data ostatniej aktualizacji:
28‑09‑2020 12:24:29
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|