adres naszej skrytki odbiorczej na platformie ePUAP: /pzdp/SkrytkaESP
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 104 przy ul. Granicznej 24 w Radomiu na następujących nośnikach danych:
a. Dyskietka 1,44 MB
b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
c. Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
4. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.
5. Akceptowalne formaty załączników to:
§DOC, RTF
§XLS
§CSV
§TXT
§GIF, TIF, BMP, JPG
§ZIP
6. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
7. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
email: pzdp@tlen.pl tel.:48 3655801 wew. 231, 48 3653045 fax: 48 3655801 wew. 231 , w dniu: 01‑01‑1970 01:00:00
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|