ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA


W celu złożenia wniosku do Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych W Radomiu poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na elektronicznej platformie usług administracji publicznej (ePUAP). Konto można założyć na stronie internetowej ePUAP- adres: www.epuap.gov.pl
adres naszej skrytki odbiorczej na platformie ePUAP: /pzdp/SkrytkaESP

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

1. Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Kancelarii mieszczącej się w pokoju nr 104 przy ul. Granicznej 24 w Radomiu na następujących nośnikach danych:

a. Dyskietka 1,44 MB

b. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

c. Płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

4. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.

5. Akceptowalne formaty załączników to:

§DOC, RTF

§XLS

§CSV

§TXT

§GIF, TIF, BMP, JPG

§PDF

§ZIP

6. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

7. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Informacja wytworzona przez:
Michał Żurowski , w dniu:  25‑07‑2013 10:27:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Michał Żurowski
email: pzdp@tlen.pl tel.:48 3655801 wew. 231, 48 3653045 fax: 48 3655801 wew. 231
, w dniu:  25‑07‑2013 10:27:00
Data ostatniej aktualizacji:
11‑05‑2021 13:34:56
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie