Samodzielne stanowisko


Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach

powiatowych i gminnych 

pok. Nr 110

tel. 48- 38-15-063, 48-36-55-801 wew. 234

e-mail: inzynieria@pzdp.radom.pl

 

Do zadań osoby zajmującej samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych należy w szczególności:

  1. Zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych,
  2. Sporządzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu,
  3. Zatwierdzanie i przekazywanie do realizacji projektów organizacji oraz nadzór nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu z zatwierdzoną organizacją ruchu,
  4. Prowadzenie ewidencji projektów zatwierdzonych organizacji ruchu,
  5. Analiza i przetwarzanie danych dotyczących okresowych pomiarów ruchu,
  6. Uzgadnianie tras przejazdu i wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych,
  7. Wydawanie zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny,
  8. Współpraca z Policją, zarządami dróg i kolei,  organami zarządzającymi ruchem oraz innymi organami w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych i gminnych,
  9. Przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z  zatwierdzoną organizacja ruchu,
  10. Opiniowanie w koncepcjach i projektach budowlanych geometrii dróg.
Informacja wytworzona przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060
, w dniu:  22‑09‑2016 10:27:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060
, w dniu:  22‑09‑2016 10:27:11
Data ostatniej aktualizacji:
13‑12‑2016 13:14:30
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive