Zespół Administracyjny
Zespół Administracyjny
pok. nr 103
tel. 48- 38-15-063, 48-36-55-801 wew. 231
e-mail: sekretariat@pzdp.radom.pl
Do zadań Zespołu Administracyjnego należy:
- ewidencja przepisów wewnętrznych jednostki i wniosków składanych na Zarząd Powiatu;
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji;
- prowadzenie rejestrów zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora,
- prowadzenie rejestru porozumień i umów;
- koordynowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych;
- prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych (z wyłączeniem zbiorów danych wrażliwych);
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- obsługa skrzynki elektronicznej jednostki i skrzynki podawczej e-puap;
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym biurowym oraz konserwacją urządzeń, wyposażenia i pomieszczeń biurowych Zarządu Dróg;
- gospodarowanie środkami rzeczowymi Zarządu Dróg, prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
- wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania własnymi środkami transportu i rozliczania kierowców;
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW, druki spisowe, karty drogowe), i rejestru pieczęci;
- sprawozdawczość w zakresie opłaty środowiskowej;
- współpraca z operatorem pocztowym;
- obsługa sekretariatu.
Informacja wytworzona przez:
Robert Bębenek
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl , w dniu: 22‑09‑2016 09:46:52
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl , w dniu: 22‑09‑2016 09:46:52
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 09:46:52
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060 , w dniu: 22‑09‑2016 09:46:52
Data ostatniej aktualizacji:
05‑11‑2024 14:50:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|