Zespół Administracyjny


Zespół Administracyjny
pok. nr 103
tel. 48- 38-15-063, 48-36-55-801 wew. 231

e-mail: sekretariat@pzdp.radom.pl

Do zadań Zespołu Administracyjnego należy:

  1. ewidencja przepisów wewnętrznych jednostki i wniosków składanych na Zarząd Powiatu;
  2. prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji;
  3. prowadzenie rejestrów zarządzeń Dyrektora, upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Dyrektora,
  4. prowadzenie rejestru porozumień i umów;
  5. koordynowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych; 
  6. prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych (z wyłączeniem zbiorów danych wrażliwych);
  7. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  8. obsługa skrzynki elektronicznej jednostki i skrzynki podawczej e-puap;
  9. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym biurowym oraz konserwacją urządzeń, wyposażenia i pomieszczeń biurowych Zarządu Dróg;
  10. gospodarowanie środkami rzeczowymi Zarządu Dróg, prowadzenie ksiąg inwentarzowych;
  11. wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania własnymi środkami transportu i rozliczania kierowców;
  12. prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania (KP, KW, druki spisowe, karty drogowe), i rejestru pieczęci;
  13. sprawozdawczość w zakresie opłaty środowiskowej;
  14. współpraca z operatorem pocztowym;
  15. obsługa sekretariatu.
Informacja wytworzona przez:
Robert Bębenek
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl
, w dniu:  22‑09‑2016 09:46:52
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060
, w dniu:  22‑09‑2016 09:46:52
Data ostatniej aktualizacji:
05‑11‑2024 14:50:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive