Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych


Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych 

pok. nr 110

tel. 48- 38-15-063, 48-36-55-801 wew. 234

e-mail: inzynieria@pzdp.radom.pl

Do zadań osoby zajmującej samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych należy w szczególności:

  1. zarządzanie ruchem na drogach powiatowych i gminnych;
  2. sporządzanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu;
  3. zatwierdzanie i przekazywanie do realizacji projektów organizacji oraz nadzór nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu z zatwierdzoną organizacją ruchu;
  4. prowadzenie ewidencji projektów zatwierdzonych organizacji ruchu;
  5. analiza i przetwarzanie danych dotyczących okresowych pomiarów ruchu;
  6. uzgadnianie tras przejazdu i wydawanie zezwoleń na przejazd pojazdów ponadnormatywnych;
  7. wydawanie zezwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny;
  8. współpraca z Policją, zarządami dróg i kolei,  organami zarządzającymi ruchem oraz innymi organami w zakresie organizacji i bezpieczeństwa ruchu na drogach powiatowych i gminnych;
  9. przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, funkcjonowania i utrzymania znaków drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz ich zgodności z  zatwierdzoną organizacja ruchu;
  10. opiniowanie w koncepcjach i projektach budowlanych geometrii dróg.
Informacja wytworzona przez:
Robert Bębenek
email: r.bebenek@pzdp.radom.pl
, w dniu:  22‑09‑2016 10:27:11
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Tomasz Ziętkowski
email: sekretariat@pzdp.radom.pl tel.:483815060
, w dniu:  22‑09‑2016 10:27:11
Data ostatniej aktualizacji:
28‑09‑2020 12:24:29
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie